Wednesday 19 October 2011

THANKS


MORNING...
mulai sekarang aku dah tak nak salahkan mereka berdua dengan apa yang terjadi ni
actually..
semua ada salah sendiri..
and aku admit..
aku memang tak reti jaga relationship aku..
dat's why even 3tawon pown leyh putus..
aku lupa yang orang kawen pown leyh cerai..
aku lupa nak beri masa untuk dia..
aku sebok dengan aktiviti aku sampai aku lupa yang aku de orang yang aku sayang..
and salah diorang biala kiteowg jer yang tahu..
aku dah tak nak salahkan sape-sape..
sekarang aku sedar..
dahlia tu bukan perampas..
and lepas ni mintak tolong jangan sape-sape ungkit pasal apa yang dirampas and sape yang perampas..
xdek sape yang merampas and tak de sape yang dirampas...
ALLAH dah tulis yang faiz bukan untuk aku..
tapi untuk dahlia..
jangan lawan takdir yang dah ditulis sebab insyAALLAH kita akan dapat takdir yang lebiyh baik..
sekarang aku da sedar..
benci, dendam sebenarnya buat aku lebiyh suffer..
so sekarang..
aku nak maafkan apa yang korang dah buat kat aku..
and aku hope kowunk pown maafkan aku sebab selama ni aku suka kutuk kowunk, panggil ko penipu, panggil ko perampas..
stop calling her stealler..
dah takdir faiz bukan untuk aku..
stop calling he liar..
sebab salah aku terlalu busy sampai dia wase aku dah tak sayang dia..
..
"mock..sekarang mock da leyh bangun subuh sendiri kan?
  tengok..owg tak kejut pown minggu nie tapi mock leyh bangun sendiri kan?
  kn..sekarang mock da leyh hidop takdek orang..
  and orang pown leyh hidop tak der mock..
  orang bangga ngan mock... :-)
  and thanks sebab tunaikan janji mock dengan orang dalam notes tu"

dalam notes kecik tu..banyak bende yang die kena janji..

"1. janji jangan tinggal subuh
2. janji jangan lupa makan
3. janji bagi dapat dekan
4.janji jangan asyik main game
5. janji jangan mandi malam
6.JANJI SAYANG DAHLIA BETUL-BETUL
7.JANJI JANGAN BUAT APA YANG MOCK WAT KAT ORANG DULU KAT DAHLIA
8.JANJI MENGAKU KAT SEMUA ORANG YANG DAHLIA TU MAKWE MOCK
AND LAST...

9. JANJI LUPAKAN ORANG AND SAYANG DAHLIA"

sekarang aku dah paham..sebenarnya tu yang aku mintak..

THANKS MOCK SEBAB TUNAIKAN JANJI TU SEMUA...sekarang mock bukan penipu...

and kepada yang support aku selama aku sunyi, sediyh and ilang arah tujuan esspecially my besties..thanks sangat-sangat..sekarang aku dah sedar...
 thanks!

No comments:

Post a Comment