Friday 14 October 2011

korang bacer nie!

hye...
arini aku nak citer pasal schedule aku kat utem nie..

hah..nie schedule aku sepanjang isnin sampailah khamis..

5.00pagi-5.20 pagi : bangun, cuci baju, mandi

5.30 : minum nescafe

5.35pagi : study!!!!

6.45pagi : subuh

6.55pagi : study!!!!

(kalau klas kul 9pagi)
7.30 pagi : mandi and siap-siap nak g kuliah

8.20 pagi- 10malam : kuliah (kalau ade gap wat revision sikit)

(kalau kelas kul 11pagi)
9.30pagi : mandi and siap-siap nak ke kuliah

10.20 - 11malam : kuliah ( kalau ade gap tu lah mase nak study sikit)

12.00 malam : tidor...zzzzzz (penat seyh!)

jumaat
 5.00pagi : bangun, cuci baju, mandi

5.20pagi : study

7.30pagi : mandi and siap-siap pergi kuliah

8.20 - 11.00pagi : kuliah

12.00pagi - ahad : study!!! (kalau balik meronggeng tenangkan jiwa)

hah! kowunk da tau kan betapa padatnyer jadual aku kan?? orang gila pown leyh gila babi kowt!
dah tau kan berapa jam jer aku tido in a week kan???
SO MINTAK TOLONG JANGAN WAT AKU WASE NAK MAKI ORANG..
AKU KADANG-KADANG XLEYH FIKIR WARAS KOWT..
aku sangat stress kowt dengan jadual yang sangat pack nie!!! tau nape?? sebab aku nak kejar dekan list!
sebab aku nak tunjuk kat mangkuk tu yang aku leyh dapat dekan and kau tak payah nak gelak sangat larh! nyway thanks sebab wt aku bersemangat! biala jadual aku padat camnie sampai aku stress giler tapi aku akan buktikan yang dekan aku akan dapat and then aku lilit dekan tu kat dahi kau!!! dat my promise!!!
DAH TAU KAN NAPE AKU NAK DEKAN LIST KAN?? ADE ORANG MENCABAR AKU!
and kepada semua termasuk larh betina-betina yang tah pape tu..mintak tolong jangan nak tambah garam stress kat aku larh! aku da cukup stress kowt!!!
skunk kowunk dah dapat jawapan kan kenapa aku cepat terasa and moody kan?
kalau nampak aku moody tu jangan tambahkan moody aku larh yer,..aku penat! tau?? sangat!!!
k larh..nak tido..nie jer lar mase aku tido..nyte!

AKU MEMANG XPENAH TUNJUK AKU SEDIYH! 
TAPI KADANG2 SENYUM NIE SOROK APE AKU WASER!






No comments:

Post a Comment