Saturday 8 October 2011

d.e.s.p.e.r.a.t.e

morning...

beeppp...(sound of mesej)
who?? POLY DAHLIA...
pagi-pagi subuh da sound-sound aku..what she think?? having a diploma da cukup bagus nak sound-sound aku?
FU!
hey! kau nie kan pompuan memang tak sedar diuntung larh..sangat rude kowt cakap aku desperate..sangat larh kurang didikan disitu! see..like a few month she will having a diploma but she isn't matured at all! sangat larh tak matured! malas btl larh aku gadoh pasal itu boys! sangat headache kowt..
okay..u say i ni desperate eyh?.
let me tell u one story to open ur eye and make you more matured..
1.penah tak kau jumpa bekas makwe yang bila bekas pakwe die gadoh dengan makwe baru (perampas) tapi bekas makwe die nie siap pujuk-pujuk and ugut lagi bekas pakwe die ni?? siap bagi advice lagi..i mean package larh..penah x kau jumpe?? ni orang bowdoh cam aku nie jer yg sanggup wat kowt...
tau asal?? sebab aku nie tak sampai ati nak tengok orang lain wase apa aku wase..for me..its better yg aku jer yang wase..orang lain tak perlu...
pelikkan?? kalau aku nie desperate aku dah lame larh jadik batu api bagi kowunk lagi bergadoh..can u imagine dat?

2. by the time his mom tanye nape putus..aku sebak giler kowt tapi aku sangat larh tak sampai ati nak burukkan her own son kowt..and aku pown sangat tak sampai hati nak burukkan u, pompuan kat ur future in law..kau tau ape aku cakap mase her mom tanyer?? "aku just cakap aku salah, faiz salah..both of us ade slh and xserasi by then kteowg lagi baik jadik kawan...maybe takde jodoh" ade aku buwukkan kau?? kalau aku nie desperate aku da pegi larh jaja cite kau nie g rampas faiz..aku cite semua yang baik-baik kowt siap puji lagi kowt..penah kau jumpe ker manusia bowdoh cam aku??  eventhough aku tau yang kowunk banyak tabur fitnah pasal aku kat poly tu..siap cite aku der jantan lain by then faiz tinggalkan aku tapi aku nie takkan sampai hati nak burukkan orang. itu bukan style aku! my parents da ajar aku cukup untuk jadi matang. bagi aku..if i done dat..im not matured at all! aku memang sangat pendendam..tapi untuk aku jadi penabur fitnah its not my style at all..aku desperate ker??

okay! so skunk aku nie sangat desperate kn?? weyh! aku nak bagitahu kau..
bila kita da jadik perampas..ade satu rase yang takkan hilang dalam diri kita..wase wisau and wase bimbang..tu lumrah..if we take sumone things i mean steal it by then the feel of scare akan sentiasa pusing-pusing mengelilingi orbit kowt.
tapi kau tak payah larh kowt nak wase bende tu..not my style to be a stealer..merampas pakwe orang lain tuk kepentingan aku..tak! aku takkan buat! faiz know me better..dats why die berani contact aku...
and..
aku dah sangat kuat tuk cakap aku dah accept the fact yang..
KITEOWANG DULU BUAT SALAH BESAR SEBAB KAPEL..SEPATUTNYA KITEOWG PATUT JADI KAWAN BAIK JER..SEBAB KITEOWANG SANGAT SERASI KOWT JADI KAWAN BAIK..HELP EACH OTHER..BUKAN DESPERATE AND HE ADMIT IT TO...
so..
aku memang sangat larh tak mengharap kat dia dah..
macammana aku nak mengharap..aku kat utem nie xsempat larh nak pikir pasal die..aku da move on..FROM THE 1ST DAY AKU PIJAK KAN KAKI KAT UTEM NIE LAGI AKU DA BERTEKAD NAK LUPAKAN SEMUA AND JADI MATURED AND MAAFKAN SEMUA tapi tak sangka ade orang giler cam kau...
admit i owez call his mother coz for me his mother xlebiyh and tak kurang macam my mom jugak. i love to hear her advice. sangat larh suka!
owh yea...for me..an ex just my ex...not more or less than friend..
kalau aku nak faiz tu..dari aritu lagi aku dah boleyh buat tapi aku remind balik ITS NOT MY STYLE. macam budak-budak kowt!
please larh..both of us da 21..and u r having ur diploma rite? so please act like a diploma student..sangat larh malu!
please larh.don't put too much hatred in deep of my heart..enough larh hatred yang aku tanggung sekarang nie..nie pown da tak tertanggung kowt. eventhough aku berdendam..
aku takkan sampai hati tengok orang yang penah aku sayang wase sengsara apa yang wase skunk..
aku memang sangat kasar, kejam,pendendam.
tapi satu kowunk kena tau..
ati aku sangat kecik..senang terase..sangat larh tak sampai hati..bia owang wat taik dengan kita tapi kita jangan buat taik ngan orang..tu my mom pesan and sampai skunk aku igt..
so tolong larh hormat aku..tak larat dah nk kena macam nie.,.
sangat penat!

9.21am

No comments:

Post a Comment