Saturday 8 December 2012

Please leave me alone

hye..
Firstly, sekiranye kata-kata aku ni menyakitkan hati sesetengah pihak, aku nak dulukan dengan i'm so sorry. Kalau lepas ni aku banyak haters, terima kasih bebanyak sebab aku tau dia banyak secret admire.
Dear ex..
dulu..kau mintak aku bagi kau masa, aku bagi kau masa yang teramat lama yang mana kau layan aku bila kau nak. kau carik aku bila kau stress. Bila aku call, aku nak cerite psl sem baru aku, kau langsung tak angkat. Meseg, wassup langsung kau tak layan. itu ke masa yang kau nak? tiap2 ari, aku menangis, aku doa banyak2, kalau kau bukan untuk aku, buang kau dari hidup aku macammne aku buang faiz dari hidup aku. Ye..kau memang busy dengan 'kerje' kau...sampai la satu hari..aku di ajar untuk hack FB. ye, memang salah sebab aku hack fb kau. tergerak hati aku untuk tengok inbox kau..kau tahu tak masa tu aku jadi macam mne??? ada kau tahu perasaan aku mase tu??? tapi aku diamkan...sampai satu hari..aku nekad, kalau sampah yg kau pandang ak, sampah jugak lah aku pandang kau. Malam tu aku tanye kau..aku seriyes..kite ape..dan kau cakap 'kite kawan' dan start dari saat tu, aku matikan rasa aku.....sebab aku tau..kau tengah bahagia dengan perempuan tu...




dear ex, kalau rupa yang aku carik selama ni, kau silap. Rupa langsung tak menjamin apa-apa. Contoh paling dekat, KITA. aku tahu kau ada rupe, tapi tak bermakne untuk kau boleh judge aku yang aku sayang orang sebab rupa. Betul la, mase becinta, ketiak busuk pown cakap wangi...


kita mula dari bawah...nama dia zaki. Muhammad zaki. Masa kau campak aku macam ketas tisu, dia selalu bagi aku semangat untuk tunggu kau. Rambut dia langsung tak macam kau. Apa yang ada dekat dia langsung tade kat ko. Aku sayang dia sebab dia. bukan sebab kau. 
kenapa budak tu? dulu kau tanya aku..aku dengan kau sebab nak menunjuk kat faiz ke? aku pilih dia bukan sebab nak tunjuk kat kau..tapi sebab aku tau, dia boleh jaga aku jauh lebih baik dari kau yang riak tu. Dia lah yang dah buat sayang aku kat kau da tertinggal bertiang-tiang jauh kat belakang..kau nak tahu kenapa? sekurang-kurangnya, bila aku sakit dia jaga aku..bila aku sediyh dia datang ketawakan aku dan yang paling baik...KALAU KAU NAK TAHU, SEBAB SIKAP HUMBLE DIA NI LAH KAU BOLEH TINGGAL BERIBU-RIBU TIANG JAUHNYER....
owh..kau nak cakap aku materialistik?...mama abah aku cukup ajar kiteorang untuk tak makan harta orang lain. Memang dia ada honda, tapi untuk pengetahuan semua..AKU BOLEH BILANG PAKAI JARI BERAPA KALI JE YANG AKU NAIK KERETA DIA. Kalau dia BELANJA AKU, esoknyer aku mesti gantikan dengan apa-apa makanan yang sama harga dengan apa yang dia bagi. setiap sen yang dia keluarkan untuk aku, setiap sen tu jugak lah aku akan ganti. Mama abah aku masih mampu untuk bagi aku duwet, malahan duwet yang diorang bagi tu pown lebih dari cukup so aku tak perlu untuk mengemis duwet org lain. Kalau Honda tu yang aku kejar, aku ada Saga yang abah beli dari hasil titk peluh dia yang lebih mahal dari honda tu. 



silakan wahai MR Ohsem...kau nak prem ke, nk wat pacak ke silakan. Kalau kau nak tau..aku paling tak suke mamat motor. TITIK! Lagi skali aku nak bagitahu..kalau aku nak dia sebab harta mak bapak die yang menggunung tu...KAU SILAP

dear MR ohsem...
mase aku tengok inbox ko..ade aku post kt twitter ngate-ngate pasal ko? kutuk-kutuk perempuan yang kau syg-syg tu?? memang aku xchantek..sekurang-kurangnyer, aku tau macam mane nak setia and tahu jangan mainkan perasaan orang lain.
cukup la kau jadi stalker aku. Ada baiknyer kau private atau block je aku teros dari aku tengok kau kutuk2 dia. Kalau kau rasa tak puas hati dengan aku, cakap pasal aku jer..jangan petik nama dia. Dulu kau mara pe orang lain buat, kau sedar tak sekarang kau buat apa yang orang yang kau kata tu dulu?? Aku rasa ni last aku tengok kau...tolong blah teros dari life aku...please..

No comments:

Post a Comment