Thursday 25 August 2011

I AM PRETEND TO BE HAPPY??

sebenarnya memang aku sangat pretend to be happy and dah lupa semuanya. aku senang-senang cakap aku suka boy nie boy tu..sebenarnya aku tipu diri aku and also tipu orang lain. aku memang suka tapi suka aku tak macam aku suka die. sejujurnya bila aku keluar dengan boy yang aku suka aku bayang aku kua dengan dia. aku kekok. Jujur aku belom ready tuk new relationship. Sorry. And..aku senanya dah hilang diri aku..dari 1st day aku break ngan dia..aku memang pelakon yang baik sebab AKU NAK ORANG SEKELILING AKU STOP RISAUKAN AKU..lagi-lagi my family, besties. AKU MINTAK MAAF MENIPU. sekarang aku sangat sakit sampai aku dah tak tahu aku nie rasa apa. apa sebenarnya aku nak. kenapa aku sunyi. aku tak tahu. sekarang aku dah sakit dan hilang diri aku.aku mintak maaf menipu. 

No comments:

Post a Comment