Monday 29 August 2011

beepppp..YOU GOT ONE NEW MESEJ!


SLMT HARI RYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..OFFICIALLY SKG 
AK DA COUPLE NGN FAZRUL..HOPE KISAH LMA JD LMA..YG BRU JD BRU

0145005747 (2.26AM)

hahahahah i got a mesej from new gurl faiz name DAHLIA. Ye ye..budak yang sekelas dia tu larh...yang konon-konon pretend aku xdek pape ngan fazrul siap merayu meraban kat aku ritu..bongok nyer pompuan! Mesti kowunk ingat aku nangis kn dapat mesej niyh? hahahahahahah! actuallynyer tak! aku tak nangis langsung tapi aku tewos kol kakak jas and story kat die di pagi raya...hahahahah!! senanyer aku baru jer bangun tido and tewos bace mesej tu..aku cam terduduk sambil peluk bear faiz bagi (peluk lagi kowt..hahahahahah) pastu aku senyum! asal eyh aku senyum? sebab penantian aku yang nak tahu senanyer dia kapel dengan sape terjawab jugak!!! atlast!!

hahahahahah!! senanyer pompuan tu tak der larh chantek sangat but berdasarkan maklumat member-member aku..betina nie kn gedik..menggoda larh konon.maybe sebab tu kowt faiz tergoda..well bak kata dia.aku nie degil..panas baran..tak dengar cakap..well! dis is me and truly i love being dis kind of me larh shit! owh yea..berbalik kepada aku tak sediyh tu..memang larh aku tak sediyh and aku wase puas hati giler larh sampai terduduk kowt sebabbbbbbbbb MAKWE BARU SI FAZRUL NI XLARH SEHOT AKU..TAK LARH SECHANTEK AKU..hakhakhak! kalau chantek menangis gak larh aku tapi disebabkan tak chantek..aku gelak-gelak dengan jas..hahahahahaha!


yang pakai baju warna kuning ke-2 dari kiri..kn??

alarhh!! kalau ko bace blog aku mesti kau hot kn??pastu nak letak kat status kau camni....

bialah muka aku tak chantek!
yang penting hati aku tak sebusuk kaw!!

hah!! meyh aku nak cakap kat kaw...ingat ni ayat aku sampai ke mampos!! sampai kau ngadap ALLAH skali tau!!!

BAIK MUKA BURUK
DARI MERAMPAS PAKWE AND KEBAHAGIAAN ORANG LAIN!

HAHAHAHAH...papepown kan dahlia..selamat hari raya larh!  semoga kowunk berbahagia hingga ke anak cucu!! kawen jangan lupa jemput aku..nanti aku bawak plak bakal husband aku! more educated than dat man k! hah!! senanyer jujur aku memang sediyh..sediyh bab PAKWE AKU KENA RAMPAS DENGAN POMPUAN TAK CHANTEK CAM KAW!!hahahahahahha

ikhlas dari hati..
cik nur hasrin sabri
6.52 pagi

1 comment:

  1. adehhh...mengong tahap la ini blog.. wkakakaka.. p meme xcntek pun la.. hhaha.. p 2la ain.. ilex2.. chill2 suda.. cari pakwe len.. senang.. kn3,....

    ReplyDelete