Friday 10 January 2014

SURAT UNTUK SAHABAT ^_^







Bismillahirahmanirahim...


Mesti tadi kau pelikkan kenape aku tak menangis kan? mesti kau ingat aku tak sedih kan? keh keh keh..
Tak susah untuk berlakon gembira dan tak susah juga untuk berlakon sedih asal jangan bertentang mata sudah. try nak jadik enab si kuat padahal time tulis ni dah bergelen ayaq mata kua...hehehehehe

kau tau tak,
Actually, kawan mana yang tak sedih bila berpisah kan? 5 sem kite berkawan. After kak mimi tak de, orang yang teman aku study KAU, tempat aku tanya soklan pelik-pelik pon, KAU lepas daus and syira. Orang lain mana nak layan soalan mengarut aku bila time study. hahahahhaha..So lepas ni, aku kurang seorang yang rajin layan soalan pelik-pelik aku..

Kau ingat tak..
Dulu masa mula-mula kita tak rapat sangat, maybe sebab KAU duduk bunga raya and aku duduk emerald. Jumpa pun kat kelas je. Tapi start sem 2 KITA rapat sebab satu subject, Differential Equation (DE). Subject feveret aku...and kebetulan kau pon suke sama. So start dari tu kita rapat..hahahahah. tapi lepas ni, aku belajar sorang-sorang jer..dah tade subject feveret kite leh share...

Kau ingat tak..
Lepas je KITA da tak duduk asrama, KITA makin rapat. sebab aku selalu merempat kat rumah kowunk. Buat assigment, study, pillow talk semua kat rumah kau. Tengok setia hujung nyawa pun kat rumah kau. Pastu aku selalu pinjam toto dengan bantal KAU. Sian kau...bilik kau sempit sebab aku dok heret sama si toyol pegi rumah kau dan menjadikan bilik kau makin sempit pastu aku selalu lupa bawak balik pastu nanti kat kelas hari-hari kau ingatkan suruh amek si toyol tu..hahahahah. Tapi, yang paling best, kalau aku datang, kau dengan zahid mesti tido lambat sebab kita pergi berborak sampai berapa pagi padahal besoknyer kelas [ukul 8pagi..ahahahah. Lepas ni, kalau aku pergi rumah kau, aku kena bawak sendiri la aku punya toto, bantal, selimut...pastu, aku dengan zahid je la yang berborak sampai pagi nanti..

Kau ingat tak...
Bila aku merempat kat rumah kau, kau selalu masak cekodok la, jemput-jemput la, kuah rojak mak bee la..aku pulak dengan muka tak malu makan jer. Dah la menumpang rumah orang pastu buat macam rumah sendiri pulak. heheheheh...Lepas ni, aku curik makanan zahid la pulak..tak pun aku suh dia masakan..kihkihkih

Kau ingat tak,
setiap kali aku datang rumah kau, habis laptop kau berbedak. bukan laptop je, lantai, meja solekj semua berbedak aku buat. Mesti kau tension kan? hahahahha..sorry yer..terbiasa pakai bedak macam tu..kunun-kunun nak bagi bilik kau bau bilik baby..hahahahahah. Nanti kat sana, kalau de yang pakai bedak baby johnson, ingat aku tau..wekkk

kau tau tak...
nak cerita semua memory kau dengan aku sampai besok tak sudah. Tapi aku ingat lagi, kita berangan nak buat photoshoot pre-convo kat klebang la, kat pantai puteri la..ingat tak? aku ingat angan-angan aku tuk kite semua buat gamba pre-convo tu jadi realiti tapi tak sangka kau tak de nanti...papepon, next year, in our beautiful day, kau kne datang tau..bawak 52 kuntum bunga ros bagi sorang satu. tau tau! heeee

Lastly,
Terima kasih SITI NOORHAZWANI sebab selalu tolong aku tak kira lah masa study atau pon tak study. Sudi dengar cerita aku before nak tidur. Sudi belanja aku makan macam-macam. And semua lah yang tak tersebut kat sini...and paling tak lupa..thanks sebab jahitkan si beluncas untuk aku...

                                                                                       


Dear Wani...
Kuning tanda persahabatan, 
Putih tanda perpisahan..
Ade rezeki..
kita jumpe lagi 

(T_________T)

Gudluck in future..jalankan amanah Allah dengan sebaik-baiknya..
jangan lupakan BMFU TITANS and AKU tau...




3 comments:

  1. terima kasih my dear...aq sayang ko sangat2..setiap bnda yg ko wt pasti akan aq ingt sampai bila2..tambah2 bila aq tengok laptop aq y xberbedak lagi...huhuhu

    ReplyDelete
  2. aku syg ko jugak! wuaaaaa!!! nnt klau teringt aku letak bedak kt laptop tau..hehehehe ^_^

    ReplyDelete
  3. huhuhu...lepas nie laptop nie aku kasi ank buah aaku dh..huhuhu..seriussss aku rindu ko..nk dgr ko bebel mcm2..aq kasi ko toto aq 2..t ko dtg xpayah la bawa toto ye..huhu

    ReplyDelete