Thursday 24 January 2013

RESULT??

Alhamdulillah..
itu yang pertama keluar daripada mulut aku..Bersyukur tak terhingga atas kurnia-NYA. tahun ini sahaja aku dah dapat 2 kegembiraan..dan ini kegembiraan paling besar untuk aku..3 sem aku tunggu untuk beat result kazen aku and atlast! sem ni tercapai jugak..mungkin kerana cabaran daripada mama yang selalu mahukan anak-anaknyer berjaya di dunia dan akhirat and ni untuk mama and abah! Ini baru permulaan..ada 3sem lagi and aku promise untuk beat result kazen belah mama aku lagi. yang aku beat baru gpa..aku akan pastikan cgpa die aku beat skali! In Sha Allah! Usaha tangga kejayaan! see! tak semestinyer kita tersungkur masa mula sem kita takkan bangun untuk sem akan datang and ini juga untuk semua yang selalu pandang aku sebelah mata! Lain kali jangan cabar aku...tiap bait kata-kata kau aku ingat tau dan aku anggap die sebagai cabaran..^_^

Apa-apa pon, aku nak say thanks kepada DUA HOUSMATE AKU, semestinya ASMAA' and SHIMA...sebab diorang tunggak kejayaan aku selama ber sem-sem ni! Asmaa'..kalau dia takde dekat sape lagi yang nak layan soalan pelik-pelik aku yang kadang-kadang tak masuk akal and kadang-kadang wt die fedup..kikikikiki! aku takkan lupa masa paper control system, aku sanggup tunggu sebelah dia yang tengah tido tuk tanya satu soklan...asma tengah ngantok pown dia layankan je..thanks asma'! tuk shima pulak, thanks sebab banyak bagi nota and yang paling berjasa..buku control kau yang naik lunyai aku gunakan sepanjang satu sem...walaupun aku tau ko sediyh tengok keadaan buku kau yang dah uzur bila aku pulang ke tangan ko..maaffff...! hewhewhewhew! hah! rakan-rakan study group..WANI, ZAHID, IJA, KUDIP, AMAL, NAPI, ACAP, ELSA, FATIYAH, NABILA yang supply nota, bersengkang mata sampai pagi tuk  study same-same..weee~ untuk FUAD dan IS jugak...thanks yep..sebab mealyankan soklan aku yang bodoh-bodoh tu..kikikikiki..TUK MY DEARIE, ZAKI, thanks tau sebab hari-hari dengar cik enab ni nangis sebab balik-balik exam je cik enab ni mesti menangis..takkan lupe time paper control, thanks sebab temankan cik enab ni menangis puas-puas sebab sediyh sangat tak leyh buat..and to all my classmate of cos, tak pernah kudukut nak kongsi hint..^_^

owh yea! usaha aku ni tanpa bodek-bodek lecturer kay. kan da jadi trend sekarang bodek lecturer untuk dapatkan markah tinggi kan? so ni bukan trend aku..bagi aku, kalau kita usaha, tayah bodek pown Allah akan bagi kejayaan tu..kalau tak bagi sekarang mungkin kat tempat lain kejayaan kita..yang penting tak perlu untuk membodek. Barulah berkualiti. ^_^

Alhamdulillah! ini dugaan. Setiap yang diberi itu semua dugaan..samada dalam bentuk gembira ataupun musibah...so naik sem nanti aku buatkan tuk semua budak kelas karipap yang macammane yang aku janji dan nazar tu and tuk my lecturer jugak. and to Dr. Punesh, thanks a lot... ^_^ to asma' sazali...saya dah tunaikan janji saya...jangan lupa Teddy cekelat yang mate sepet tu tau ^_^....betul lah cakap kau,kiteorang boleh, cuma tak yakin pada diri and malas..kikikikiki

"MAMA ABAH ABANG IJOL, INI SEMUA UNTUK KAMU..KAKAK TAKKAN
MENGHAMPAKAN KAMU..INI JANJI KAKAK
MASA MULA-MULA MASUK UTEM!"


2 comments:

  1. Tahniah frendz..aq xmampu jdi sekuat ang lg..tp aq cuba untuk 3sem y akn dtg nie...please support aq ye...Usaha sendiri lagi mulia dr BODEK lecture...

    ReplyDelete
  2. jangan cakap camtu...kalau kite jatuh kite kne bangun! anggap ni sebagai cabaran kay? aku akan support kawan-kawan aku..klau kowunk xtolong aku..tade aku dpt cm skunk! <3

    ReplyDelete