Monday 16 January 2012

Bedroom Sanctuary (Bo Amir Iqram) - "Lagu" cover


aku tak nak cakap banyak..aku nak boy tu kalau boleh macam guy ni...
mate tu penting! aku suke guy mata camni! sepet n cam stone cam berair aje mate dia..omg! sumpah cair weyh! pastu rambut tu..sumpah sebijik sebijik hah xitarasa aku! and paling penting..dia pandai main guitar kay! sebab aku suka merosakkan lagu so imaginasi aku, kau main guitar aku nyanyi.orite what? aku nk searching guy camni! seyes! bukan apa..dulu aku tak pandang rupakan..aku ambil je yang tah pape tapi tengok? apa aku dapat? kena tinggal rite? so by this time..if aku dapat ngan orang cute camni kalau kena tinggal pown kan aku leyh cakap camni..

"dah memang dia cute..so no wonder larh aku kena tinggal"

and takder larh rase penyesalan sangat..hahahahaha!

aku nak guy camni..so bialarh aku demand pown...lalalalalalala~

No comments:

Post a Comment